Call center w chmurze (IVR + kolejki)

Jeden numer → IVR → kolejka → konsultant. Koniec z „zajęte”.

Pomoc

Pytania ogólne

Poniżej znajdziesz najczęstsze pytania z tego tematu. Kliknij pytanie, aby zobaczyć szczegółową odpowiedź.

Czym jest nazwa konta SIP?

Do czego służy konto SIP?

Konto SIP to “dane stanowiska”, dzięki którym telefon SIP, aplikacja mobilna lub softphone łączy się z Twoją usługą i realizuje połączenia (odbiera i dzwoni). Parametry konta wpisujesz w ustawieniach programu/urządzenia.

Podczas konfiguracji najczęściej podajesz:

  • nazwę konta SIP,
  • hasło konta SIP,
  • adres serwera (w usłudze otoCallCenter jest to: 213.218.117.66).

Adres serwera wskazuje, z jakim serwerem SIP urządzenie ma się zarejestrować, a nazwa i hasło służą do uwierzytelnienia.

Jak przypomnieć nazwę i hasło konta SIP?

Uwaga: nazwa konta SIP to nie to samo, co login do panelu. To dwa różne zestawy danych.

Nazwa konta SIP zwykle powstaje przez dodanie numeru do loginu panelu. Przykład: jeśli login do panelu to jankowalski, to konta SIP mogą mieć nazwy jankowalski001, jankowalski002 itd.

Tuż po rejestracji hasło do panelu i do konta SIP bywa takie samo, ale późniejsze zmiany hasła w jednym miejscu nie muszą zmieniać hasła w drugim.

Nazwę i hasło konta SIP sprawdzisz po zalogowaniu do panelu (dostęp po rejestracji) w instrukcji konfiguracji użytkownika/telefonu.

Jeżeli od ostatniej zmiany hasła konta SIP minęło więcej niż 14 dni, ze względów bezpieczeństwa może być ono zakodowane – wtedy nie da się go odczytać, ale zawsze można ustawić nowe.

Jak zmienić hasło konta SIP?

Hasło konta SIP zmienisz po zalogowaniu do panelu w ustawieniach telefonu/konta SIP (dostęp po rejestracji). Na koniec zapisz zmiany i zaktualizuj hasło w urządzeniu lub aplikacji.

powrót na górę